2009/08/20

Matrix....

Do polityki zazwyczaj się nie wtrącam,bo i po co...i tak wiadomo, że zawsze chodzi o to samo. Usłyszałam jednak dziś w TVN24, że nasz rząd szykuje nam niezły MATRIX. Istnieją plany ustawy, która nakazywałaby portalom internetowym zakup i instalację oprogramowania do totalnej inwigilacji ruchu w internecie. Każdy z nas miałby być "śledzony" przez takie oprogramowanie, a portale byłyby zobowiązanie do archiwizacji danych i przetrzymywania ich przez 5 lat. Oczywiście to "tylko" bat na przestępców, ze zwykłym obywatelem nie ma nic wspólnego. Taaaaa jaaaasne!!!!
Drodzy Państwo w rządzie! Zaglądaliście już w moje krocze, chociaż to TYLKO ja zadecydowałam o tym, że kocham syna i chcę go na ten świat sprowadzić, ale niech Wam będzie, to Wy daliście mu życie .
Zobowiązaliście operatorów komórkowych do archiwizowania bilingów i wysłanych wiadomości. Naprawdę to upokarzające, że ktoś może przeczytać intymne wynurzenia innej osoby, które są przeznaczone tylko dla jednych oczu.
Mam pytanie ? Kiedy dostaniemy chipa? I jeszcze jedno, w tyłek czy nad skronią?

7 komentarzy:

  1. Aga już dawno inwigilowani jesteśmy ze wszystkich możliwych stron!!! Te kilka dodatkowych metod nic właściwie nie zmieni echhh

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Kogucie,gps-y ,komórki,karty kredytowe...ale do cholery tak oficjalnie i ustawowo to nowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja proponował bym chipy w oba te miejsca. Z tym że chip w głowie powinien jeszcze reagować na "niepoprawne" zachowania elektrowstrząsami.

    OdpowiedzUsuń
  4. ..a ja wolałabym w tyłek,bo zawsze można by mocniej przysiąść i coś zepsuć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe,może już te "czipy" mamy...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak też podejrzewam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No coś mnie nad okiem swędzi :)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails