2011/01/23

Chwalimy się i propagujemy pewną akcję.

Będziemy się chwalić! Ja blog i moja pani! Wzięliśmy udział w projekcie, wymyślonym w szczytnym celu. Chodzi o pomoc dla małego Mikołajka. Możemy uczynić jego życie szczęśliwszym a przy okazji pośmiać się trochę. I pomyśleć nad dolą rodzica. I wiecie co myślę, że każda złotówka się liczy!
I cieszymy się i moja pani i ja, że poznaliśmy tyle świetnych blogów o istnieniu których nie mieliśmy pojęcia. Bo my się tam władowaliśmy trochę przez przypadek. Serio! Moja pani napisała do Chudej, a ona chociaż nas wcześniej nie znała uznała, że się nadamy! I oto jesteśmy!
Szczegóły tutaj i w linkach po prawej!
A teraz idziemy leżeć, bo pani strasznie na mnie kicha!

7 komentarzy:

  1. Szczytna akcja, szczytny cel, oczywiście że pomogę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszczytny. Chcę pomóc, muszę do tego przysiąść. Szkoda malucha...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie brdzo lapie co trzeba zrobic *wstyd* :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Maugosha wejdź w odnośnik ukryty pod słowem "tutaj", znajdziesz tam blog na którym wszystko jest wyjaśnione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja sobie też dzisiaj poczytam:)
    kuruj się kobieto!!!
    bedę w pierwszej połowie lutego!może uda się tym razem kawka?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edzia nie mów hop! Grypę już miałaś? :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. no ,nie! ale nie kracz! bo raz już umierałam na feriach;))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails