2010/03/05

Prywata przez duże "P"

No dobra przyznajcie trochę mnie już znacie, łapówy w życiu nie dałam, wkurza mnie oszustwo, nawet kuzynka niesłusznie pobierająca zasiłki, z naszych podatków kurde, mnie wkurza!
Rzadko proszę o pomoc, generalnie radzę sobie sama.Ale tym razem nie da rady! Spokojnie, Kochani żadnych pieniędzy, zwyczajnie proszę o kliknięcie w banerki, to nic nie kosztuje, a pomoże mi i dwóm świetnym dziewczynom. Bierzemy udział w konkursie i potrzebujemy Waszych głosów! Same już sobie dużo nie naklikamy, a musimy tak do 21 marca zbierać głosy,żeby utrzymać się na liście rankingowej. To jak, możemy na Was liczyć? Codziennie można zagłosować 1-2 razy, nie więcej! Miłych "czytaczy" też proszę!
Pooomożecie?
Obiecuję wklejać wszystkie przemiłe posty skierowane pod Waszym adresem, ode mnie i moich koleżanek! Oj poczytacie sobie, bo to babki pełne niesamowitego poczucia humoru!

Ten jest mój:


Ten Madziuni


A tu Rudej




A za każdy głos serdecznie dziękujemy i ślemy serdeczne uśmiechy! :DDDDDDDDD

8 komentarzy:

  1. ...a sie rozbawiły dziewczynki :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Okienko! "Wygraj ze stresem" :D aha, wiesz ile to stresu, te głosy zdobywać!!!:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi udalo sie zaglosowac na trzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam, na ciebie drugi raz :) już klikałam. Będę klikać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycjo dobra z Ciebie wizażanka!! Moich kumpelek nie ominęłaś? Fajne z nich wizażanki, swoją drogą ciekawa jestem Twojego nicku na portalu :D
    Dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. http;//muddy.blog.onet.pl7 mar 2010, 08:01:00

    głosy ode mnie już są ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. klikam wszystkim!!!
    i w końcu mogę zostawiać "komcie";))

    OdpowiedzUsuń
  8. Evi dziękujemy!!!!
    Edzia nareszcie, cieszę się bardzo!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails